Instalacje LPG są obecnie najlepszych źródłem otrzymywania oszczędności z codziennej jazdy samochodem. Markowe instalacje gazowe są praktycznie bezobsługowe. Do naszych zadań należy jedynie zatankowanie auta i odwiedzenie serwisu LPG w celu przeglądu, co jakiś czas. A mianowicie po przebyciu podanej w książce gwarancyjnej ilości kilometrów. Każda instalacja gazowa posiada oczywiście gwarancję.
Montowane przez nas instalacje LPG firmy BRC
posiadają gwarancję dwuletnią bez limitu kilometrów. Świadczy to o
wysokiej jakości komponentów instalacji gazowej. Są to w pełni
profesjonalne instalacje gazowe, o zaawansowanej technologii. W ofercie
firmy
BRC znaleźć można
odpowiednią instalację gazową do praktycznie każdego samochodu, są to
instalacje z rodziny Sequent, czyli Sequent 32, Sequent
Plug&Drive oraz Sequent Direct Injection do silników z bezpośrednim
wtryskiem paliwa.
Firma BRC,
każdemu swojemu klientowi oferuje pakiet Assistance. Oznacza, to że w
dowolnym punkcie w kraju możemy zgłosić się na bezpłatną naprawę
gwarancyjną jeśli przydarzy nam się usterka układu lpg. Wszystkie te
czynniki powodują, że instalacje
BRC chętnie są wybierane do nowych, nawet najbardziej luksusowych aut.
Firma BRC produkuje każdy podzespół instalacji, począwszy od wielozaworu przez reduktor na wtryskiwaczach i elektronice kończąc. To dzięki temu wieloletnie testy i badania pozwoliły na uzyskanie tak wysokiej jakości i niezawodności swoich instalacji, nieosiągalne w przypadku kompletowania instalacji z podzespołów różnych producentów, jak to ma często miejsce w przypadku innych marek. Firma produkująca elektronikę szuka taniego dostawcy, reduktorów oraz wtryskiwaczy, a całość sprzedaje pod swoją nazwą. Tak skompletowana instalacja jest przysłowiowym składakiem i nie jest w stanie tak niezawodnie i doskonale funkcjonować, jak instalacja zaprojektowana i testowana w całości przez jednego producenta, tak jak to ma miejsce w przypadku BRC.
Bezpieczeństwo systemów BRC gwarantuje wydane przez Ministerstwo Transportu świadectwo homologacji.
SEQUENT 32
SEQUENT 32 jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na rynku systemu SEQUENT 24.11, poprzez rozbudowanie możliwości technicznych jednostki sterującej, zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie. Głównym elementem systemu SEQUENT 32, a zarazem innowacją w systemie jest całkiem nowa centrala gazowa SQ 32 z wbudowanym microprocesorem 16bit 64MHz. Dzięki szybszemu microprocesorowi współpraca z centralą benzynową jest jeszcze lepsza, a tym samym zwiększają się możliwości programowania systemu. System jest konfigurowany za pomocą programu BRC Calibration Tool. W SQ 32 mamy pełne sekwencyjne przełączanie wtryskiwaczy gazowych. Centrala gazowa została wyposażona w następujące funkcje: funkcja VSR - umożliwiająca dotryskiwanie określonej dawki benzyny podczas jazdy na gazie. Funkcja ta ma celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem szczególnie w samochodach borykających się z tym problemem. funkcja Warm Up Injector – umożliwiająca podgrzewanie wtryskiwaczy podczas pracy na benzynie, przed pierwszym przełączeniem się na gaz - dotyczy to pracy na zimnym silniku. funkcja START&STOP (samochód musi być wyposażony w tą opcję fabrycznie) - zadaniem jej jest redukcja zanieczyszczeń i zużycia benzyny - silnik uruchamia się na paliwie gazowym. SEQUENT 32 Dodatkową opcją w systemie jest możliwość awaryjnego uruchomienia silnika na LPG w sytuacji awarii układu benzynowego - ilość uruchomień została ograniczona do 5 razy. Podobnie jak we wcześniejszych systemach typu SEQUENT zastosowano sprawdzone elementy takie jak: Reduktor Genius MB lub Genius MAX wyposażony w czujnik temperatury wody, listwę RAIL z wtryskiwaczami nowego typu, cechującymi się bardzo dużą dokładnością oraz szybkością podczas wtryskiwania gazu wraz z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, która jest mierzona w czasie rzeczywistym. Z nowości oprócz centrali gazowej SQ 32 zastosowano nowy przełącznik Micro z wbudowanym buzzerem. System jest również dostępny w wersji z OBD. System może być montowany do samochodów z normą emisji spalin EURO V oraz EURO VI Dzięki doskonałej integracji systemu brak jest różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń.
BRC Sequent Plug&Drive
System
SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym
systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z
wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny. Powstał on na bazie
znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemówsqp&d SEQUENT
tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL,
przełącznika MICRO.
Nowość stanowią centrala gazowa
PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na
listwie RAIL. Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa
PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą
benzynową. Umożliwia tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów
takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza,
temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i
długoterminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala
gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG.
System
P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania
sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika – jest
on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład:
CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT.
Połączenie układów sterowania
wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisją
zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy
katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO IV.
SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI)
System
SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowszym systemem sekwencyjnego
wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim
wtryskiem benzyny (np.FSI, TSI, TFSI ). Powstał on na bazie
sprawdzonego i znanego systemu SEQUENT.
System SDI został
opracowany dla danego typu silnika i ma zastosowanie w samochodach z
bezpośrednim wtryskiem benzyny 4 i 6 cylindrowych wolno-ssących lub z
turbo doładowaniem o mocy max. do 200 kW (272kM).
Innowacją w tym
systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję
emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych, co zapewnia
ich schładzanie i zapobiega uszkodzeniom. Programowanie systemu SDI
polega na wgraniu gotowej mapy dla danego modelu silnika. SDI steruje
wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów,
kończąc na pracy silnika w skrajnych warunkach. System ten
charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi.
Auto-Gaz "JUNIOR" radzi !
Nie daj się oszukać! Bądź oryginalny!
*nie daj się nabrać na jakieś wtryskiwacze gazowe igiełkowe,iglicowe,szpilkowe itp. , takie wtryskiwacze nie istnieją a warsztat który tak mówi niema zielonego pojęcia na temat budowy wtryskiwacza!
*zapytaj się jakiej firmy będzie zamontowany komputer gazowy,jeżeli jest on nieznanego producenta nie montuj, to chińska podróbka, brak serwisu i wieczne problemy!
*zapytaj się czy cała instalacja będzie jednego producenta ,jeżeli jest to instalacja składająca się z podzespołów rożnych firm jest to przysłowiowy składak bez markowy .takie instalacje zawsze źle współpracują z samochodem!mogą powodować nadmierne spalanie LPG, ale także niedomagania i kosztowne awarie układu benzynowego.
Pamiętaj!
*nie oszczędzaj na montowanym systemie – dobry system i profesjonalny serwis kosztują, ale jeżdżąc ekonomicznie i bezpiecznie na LPG bardzo szybko uzyskasz zwrot poniesionych nakładów.
*montuj tylko markowe instalacje gdzie wszystkie podzespoły są jednego producenta! tylko takie instalacje są bezproblemowe i niezawodne
*oryginalne zestawy markowych instalacji gazowych zapewnią twojemu samochodowi długą, bezawaryjną eksploatację.